کالج های زبان مجارستان

دوره فشرده زبان درکالج های زبان مجارستان برای هر کسی که به زبان و فرهنگ مجارستانی علاقه دارد طراحی شده است، راه ایده آلی برای شروع زندگی آتی آکادمیک یا حرفه ای آنها در مجارستان است.
هدف این دوره، که به دو ترم تقسیم می شود، ارائه سیستمی از ابزاری به دانش آموزان است که به آنها امکان می دهد موقعیت های ارتباطی ناشی از محیط زبان کشور مجارستان را با موفقیت مدیریت کنند و آنها را قادر می سازد متون واقعی حاوی ساختارهای اساسی زبان را هم در خواندن و هم درک کنند و مهارت نوشتن را به دست آورند.
در ترم دوم، دانش آموزان با سیستم رسمی کامل مجارستانی ارائه می شوند. موضوعاتی که با هدف توسعه مهارت‌های مختلف زبانی انجام می‌شوند، اکنون بر روی ترکیب‌های نوشتاری مستقل و استفاده از زبان انگلیسی برای بیان نظرات تمرکز دارند.در دوره زبان خواندن به تدریج از درک متون با کمک فرهنگ لغت به پردازش مستقل متون منجر می شود. موضوعات اخیر را می توان با توسعه واژگان پایه با توجه به میل دانش آموزان در زمینه های مختلف مطالعاتی مانند تاریخ، ادبیات، جامعه شناسی گسترش داد.
علاوه بر کلاس‌های فشرده زبان، سخنرانی‌های فرهنگی مجارستانی مروری بر رویدادهای اصلی در تاریخ مجارستان، ادبیات مجارستانی، زبان‌شناسی، فولکلور، تاریخ فرهنگی و جامعه‌شناسی مجارستان می‌دهد. این سخنرانی ها به زبان انگلیسی برگزار می شود.
این برنامه دو ترم، مهارت ها و دانش لازم را برای دانش آموزان فراهم می کند که آنها را قادر می سازد به تحصیل به زبان مجارستانی در سطح دانشگاهی ادامه دهند یا از مجارستانی به عنوان زبان واسطه در محل کار استفاده کنند.

دوره زبان توسط دپارتمان مجارستانی به عنوان یک زبان خارجی (Magyar mint Idegennyelv) که مرکز ملی آموزش مجارستانی برای افراد بین المللی و آموزش معلمان به مجارستانی به عنوان یک زبان خارجی است، سازماندهی می شود.

کالج های زبان مجارستان در سال 2022

مدرسه تجارت بین المللی – بوداپست

بوداپست، مجارستان
این برنامه 1 ساله قطعا مهارت های انگلیسی و دانشگاهی شما را با 16 ساعت در هفته در گروه های کوچک 10-12 دانشجوی بین المللی تقویت می کند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید انگلیسی خود را به طور موثر بهبود بخشید؟ آیا قصد ادامه تحصیل در دانشگاه به زبان انگلیسی را دارید؟ آیا به ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی و حرفه خود و شروع یک کار جدید فکر می کنید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، پس جای شما اینجا با ما در برنامه بنیاد دانشگاه IBS است.

نوع مدرک پیش دانشگاهی
زمان کلاس هاتمام وقت

شروع دوره
08 فوریه 2022
آخرین مهلت ارایه درخواست30 نوامبر 2021
محل برگزاری کلاس هامحوطه دانشگاه
دوره زبان مدرسه تجارت بین المللی – بوداپست

کالج بین المللی ابن سینا

بوداپست، مجارستان
برنامه بنیاد کسب و کار ابن سینا (BFP) برای آن دسته از دانشجویان بین المللی طراحی شده است که دبیرستان را به پایان رسانده اند و مایلند تحصیلات خود را در اروپا در دانشگاه های انگلیسی زبان ادامه دهند. BFP یک دوره قوی در زبان انگلیسی عمومی و آکادمیک برای دانش آموزان فراهم می کند و همچنین درک درستی از موضوعات اساسی مرتبط با تجارت را ارائه می دهد. فارغ التحصیلان ما می توانند برای هر دانشگاه اروپایی یا آمریکای شمالی درخواست دهند.

نوع مدرک پیش دانشگاهی
زمان کلاس هاتمام وقت

شروع دوره
آخرین مهلت ارایه درخواست
زبان دورهانگلیسی
دوره زبان انگلیسی کالج اوسینا – بوداپست

کالج بین المللی ابن سینا

بوداپست، مجارستان
دوره زبان آلمانی در مجارستان (GFP) در ابن سینا برای آن دسته از دانش آموزانی طراحی شده است که دبیرستان خود را به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل در دانشگاهی در آلمان، اتریش یا سوئیس را دارند که زبان آموزشی آن آلمانی خواهد بود. GFP بر توسعه مهارت های زبان آلمانی دانش آموزان تمرکز دارد. همه دانشجویان واجد شرایط می توانند برای این دوره آشنایی درخواست دهنده با زبان آلمانی الزامی نیست.

نوع مدرک پیش دانشگاهی
زمان کلاس هاتمام وقت

شروع دوره
آخرین مهلت ارایه درخواست
زبان دوره آلمانی
دوره زبان آلمانی کالج اوسینا – بوداپست

دانشگاه اتووش لوراند (Eötvös Loránd)

بوداپست، مجارستان
دوره مقدماتی انگلیسی (سال مقدماتی) برای دانشجویانی طراحی شده است که مایل به تحصیل در ELTE یا یکی دیگر از دانشگاه های اروپایی هستند، اما هنوز سطح لازم از صلاحیت زبان و مهارت های مطالعه را برای شروع یک برنامه مدرک کارشناسی ندارند.

نوع مدرک پیش دانشگاهی
زمان کلاس هاتمام وقت

شروع دوره
فوریه 2022
آخرین مهلت ارایه درخواست
محل برگزاری کلاس ها محوطه دانشگاه
دوره زبان انگلیسی دانشگاه اتووش لوراند – بوداپست

لیست کالج های زبان مجارستان

اوسینا

کالج مک دنیل

دونا

دوره زبان دانشگاه الته مجارستان

شهریه هر ترم 1,700 یورو
هزینه پذیرش200 یورو (غیر قابل برگشت)
شروع دوره زبان05 سپتامبر 2022
آخرین مهلت درخواست پذیرش برای سپتامبر15 آوریل 2022
ترم فشرده فوریهخیر

دوره های زبان مجارستان
کالج های زبان آلمانی مجارستان
دوره های زبان در مجارستان
پذیرش دوره های زبان در مجارستان

هزینه زندگی در مجارستان

در زیر می توانید برخی از شاخص های اساسی هزینه زندگی در مجارستان را مشاهده کنید. هزینه واقعی زندگی بسته به انتخاب و سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود.

از منوی زیر برای انتخاب ارزی که می خواهید هزینه در آن نمایش داده شود، استفاده کنید.

نمونه هزینه سبک زندگی در مجارستان

اجاره یک آپارتمان مشترک ماهانه188 یورو
سهم آب و برق ماهانه 45 یورو
اشتراک اینترنت ماهانه 13 یورو
حمل و نقل محلی ماهانه
26 یورو
فست فود4 یورو
بلیط سینما5 یورو
یک پیمانه آبجو محلی
1 یورو
نمونه هزینه سبک زندگی در مجارستان