دوره های زبان انگلیسی در مجارستان

برای دانشجویان متقاضی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های پزشکی،مهندسی ، مدیریت و هنر دانشگاه های معتبر اروپا

این دوره برای دانشجویانی طراحی شده است که دانش کافی از زبان انگیسی برای ادامه تحصیلات اکادمیک خود ندارند و دانشجویان پس از اتمام دوره می توانند به دوره های دانشگاهی بپیوندید. این دوره در دانشگاه های برتر مجارستان از جمله کالج مک دنیل ، دانشگاه کوروینوس، دانشگاه فنی مهندسی بوداپست برگزار می شود و شهریه سالانه که متشکل از دو ترم تحصیلی می باشد حدود 5000 تا 7000 یورو می باشد.

از سال 1990 دوره های زبان انگلیسی در ساختمان اصلی کالج مک دانیل برگزار و هر سال حدود 90 درصد از دانش آموزان امتحان ورودی را با موفقیت می گذرانند.
این برنامه دانشجویان را برای حضور در دوره های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی دانشگاه های سملوایز ، پچ ،سگد و دبرسن و همچنین برای ورود به رشته های مدیریت ،اقتصاد، روانشناسی، علوم سیاسی،روابط بین الملل و هنر کالج مک دنیل و دانشگاه ها ی فنی مهندسی معتبر مجارستان در رشته های معماری، مهندسی عمران، تکنولوژی شیمیایی و بیوتکنولوژی، مهندسی برق ،مهندسی ITو انفورماتیک، مهندسی مکانیک، مهندسی حمل و نقل برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد آماده می کند.

در این دوره دروس انگلیسی عمومی، خواندن، نوشتن، مکالمه، انگلیسی در تجارت و انگلیسی برای اهداف ویژه نظیر رشته های پزشکی ، مهندسی و مدیریت ارائه می شود.
در این دوره شما دانشجویان بین المللی دیگری از 20 کشور متفاوت با فرهنگ های مختلف در گروه هاو کلاس های با تعداد نفرات کم حداکثر 8 نفره را ملاقات خواهید کرد به طوری که یک تجربه اجتماعی و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.
طول مدت هردوره 4 ماه می باشد و شروع دوره ها ماه اکتبر (اواسط مهر) و فوریه (اواسط بهمن )و جون( اواسط خرداد) هر سال می باشد.
دوره ها در ساختمان تاریخی و زیبای کالج بین المللی مک دنیل برگزار می شود که مجهز به کلاس های درس بزرگ، سالن سخنرانی، اتاق مطالعه، اتاق کامپیوتر با دسترسی به اینترنت رایگان، کافه تریا میباشد و شما همچنین دیگر دانشجویان بین المللی کالج و دانشجویان آمریکایی کالج مک دنیل در مریلند آمریکا که برای گذراندن دوره ریاضیات وارد شعبه بوداپست شده اند را ملاقات خواهید کرد.